Παρά την προεκλογική εκστρατεία εν όψει των εκλογών της 7ης Ιουλίου ο Άδωνις Γεωργιάδης κατάφερε να ξεκλέψει λίγο χρόνο και να απολαύσει μια χαλαρή βόλτα με τη σύζυγό του, Ευγενία Μανωλίδου για να γιορτάσουν τα 10 χρόνια του γάμου τους.
Το ζευγάρι απόλαυσε ένα ρομαντικό δείπνο στην καρδιά της Αθήνας. Οι δυο τους βρέθηκαν σε έναν πολύ όμορφο χώρο στο Κολωνάκι. Για τη συγκεκριμένη έξοδο, μάλιστα, η Ευγενία φόρεσε ένα από τα αγαπημένα της κόκκινα φορέματα (λατρεύει το κόκκινο χρώμα στα ρούχα) και έλαμπε από χαρά.
«Ανάμεσα σε ομιλίες και προεκλογικές εκδηλώσεις, βρήκαμε και λίγο χρόνο στην υπέροχη ταράτσα του ολοκαίνουργιου ξενοδοχείου στο Κολωνάκι. #weddinganniversary #tenyears », ήταν η ανάρτηση στα social media.








