Πολιτική

Άννα Καραμανλή: Οι μαθητές πληρώνουν την προχειρότητα του υπουργείου

Άννα Καραμανλή

Επίθεση στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εξαπέλυσε η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άννα Καραμανλή, κατηγορώντας το υπουργείο για προχειρότητα που προκαλεί έντονη ανησυχία σε μαθητές και γονείς. Αφορμή ήταν η τροπολογία της τελευταίας στιγμής για τις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις.

Η βουλευτής της ΝΔ στην Β Αθήνας εξήγησε πως ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου με επαναλαμβανόμενες και αντιφατικές δηλώσεις έχει προκαλέσει  σύγχυση στους μαθητές δύο μήνες πριν την έναρξη των πανελλαδικών.

Συγκεκριμένα, υπενθυμίζει ότι ο κ. Γαβρόγλου αρχικά δήλωσε ότι θα μειώσει τις θέσεις των εισακτέων κατά χιλιάδες και πως θα αυξήσει τα εξεταζόμενα μαθήματα  για να τα «μαζέψει» στην συνέχεια υποστηρίζοντας ότι ο αριθμός θα περιοριστεί κατά πεντακόσιους.

«Παιδιά και οι γονείς εκτός από την ψυχολογική πίεση και την  αγωνία των εξετάσεων έχουν να αντιμετωπίσουν και τις παλινωδίες του Υπουργείου Παιδείας» επισήμανε η κυρία Καραμανλή μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για την επίμαχη τροπολογία.

Επίσης  η βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης υποστήριξε ότι «γεννιούνται εύλογα ερωτηματικά για την ισότιμη μεταχείριση των μαθητών. Αφού τα παιδιά που θα δώσουν το Σεπτέμβριο θα έχουν 2 μήνες παραπάνω για να προετοιμαστούν και κάθε παιδί που δεν θα έχει γράψει  σύμφωνα με τις προσδοκίες του στα 2 πρώτα μαθήματα, θα αναζητά τον τρόπο να ξαναδώσει τις εξετάσεις αξιοποιώντας το πλεονέκτημα των 2 μηνών».

Υπογράμμισε μάλιστα ότι ελλοχεύει κίνδυνος «να δημιουργηθεί φάμπρικα από ασθενείς υποψηφίους» ενώ επισήμανε πως την προχειρότητα και την ανευθυνότητα της κυβέρνησης «την πληρώνουν και οι μαθητές».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER