Κοινωνία

«Έφοδος» από μέλη του ΠΑΜΕ στο υπουργείο Εργασίας

Στο υπουργείο Εργασίας εισέβαλαν μέλη του ΠΑΜΕ όπου ξήλωσαν την τζαμαρία για να μπουν στο κτίριο.

Νωρίτερα είχαν πραγματοποιήσει συγκέντρωση στην Ομόνοια προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το νέο πολυνομοσχέδιο που ετοιμάζεται να φέρει προς ψήφιση η κυβέρνηση.

Μέλη του ΠΑΜΕ συγκεντρώθηκαν στην πλατεία, φωνάζοντας συνθήματα κατά της κυβέρνησης, της Ε.Ε και των νέων μέτρων που περικλείονται στο πολυνομοσχέδιο.

«Εργάτη μπορείς και χωρίς αφεντικά» φώναξαν οι συγκεντρωμένοι που ξήλωσαν τα ρολά.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER