Στο υπουργείο Εργασίας εισέβαλαν μέλη του ΠΑΜΕ όπου ξήλωσαν την τζαμαρία για να μπουν στο κτίριο.
Νωρίτερα είχαν πραγματοποιήσει συγκέντρωση στην Ομόνοια προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το νέο πολυνομοσχέδιο που ετοιμάζεται να φέρει προς ψήφιση η κυβέρνηση.
Μέλη του ΠΑΜΕ συγκεντρώθηκαν στην πλατεία, φωνάζοντας συνθήματα κατά της κυβέρνησης, της Ε.Ε και των νέων μέτρων που περικλείονται στο πολυνομοσχέδιο.
«Εργάτη μπορείς και χωρίς αφεντικά» φώναξαν οι συγκεντρωμένοι που ξήλωσαν τα ρολά.






