Στην Αθήνα βρίσκονται από την Παρασκευή οι πρώτοι 300 μυστικοί πράκτορες, από τους συνολικά 500, που θα γίνουν η «σκιά» του Αμερικανού προέδρου Μπάρακ Ομπάμα στη χώρα μας.
Όπως αποκαλύπτει η Καθημερινή στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας έφτασαν τα πρώτα μεταγωγικά αεροσκάφη που μετέφεραν τον οπλισμό των πρακτόρων, τα συστήματα ενδοεπικοινωνίας και τα μηχανήματα απενεργοποίησης βομβών και κινητών τηλεφώνων.






