Πάνω από τρεις ώρες κράτησε η επέμβαση στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο του Ηρακλείου στον 21χρονο, ο οποίος χθες αργά το μεσημέρι, έχασε τέσσερα από τα δάχτυλα του χεριού του σε ατύχημα με μηχανή του κιμά.
Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και οι γιατροί κατάφεραν να σώσουν τον αντίχειρα του 21χρονου.
Όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο αναπληρωτής διοικητής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου Γιώργος Μοσχοβάκης «η κατάσταση του παιδιού είναι καλή, ωστόσο οι πρώτες ώρες ή και μέρες, είναι πάντα κρίσιμες και απαιτούν ψυχραιμία».






