Με αισιοδοξία περιμένει τη Σύνοδο του Eurogroup ανώτερος αξιωματούχος της Ευρωζώνης αφού θεωρεί ότι η πρόταση για την Ελλάδα είναι 70-80% έτοιμη. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι την Πέμπτη: «Η συζήτηση των υπουργών Οικονομικών θα είναι ουσιαστική, όχι απλά “τελετουργική”».
Εξήγησε ότι υπάρχουν διαφωνίες και διαφορετικές οπτικές, οι οποίες όμως μπορούν να συγκλίνουν για να βρεθεί μια λύση που θα είναι “αξιόπιστη για τις αγορές». Για το κρίσιμο ζήτημα της ελάφρυνσης του χρέους, ο ίδιος αξιωματούχος δεν είχε ιδιαίτερα πολλά να πει, αντίθετα αστειεύτηκε σε σχέση με το χρόνο επέκτασης των ωριμάνσεων αποπληρωμής.
Για το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) ανέφερε ότι υπάρχουν δύο επιλογές. Ή το Ταμείο θα διαθέσει μια δόση προς την Ελλάδα και η χώρα θα δώσει αυτά τα χρήματα για να γίνει η αποπληρωμή του δανείου που υπάρχει ή το ΔΝΤ με ειδική απόφαση θα δώσει αυτά τα χρήματα με διαφορετικό τρόπο στην Ελλάδα. Από τα λεγόμενα του αξιωματούχου της Ευρωζώνης φαίνεται να προκρίνεται η πρώτη περίπτωση.
Μάλιστα, ο ίδιος προέβλεψε ότι στις 7 η ώρα (Ελλάδας) την Πέμπτη θα ξέρουμε τι θα έχει αποφασίσει το Eurogroup.






