Σύμφωνα με καταγγελίες του ΠΑΜΕ ποσοστό επί του έκτακτου επιδόματος διεκδικούν εργοδότες εκβιάζοντας και απειλώντας τους εργαζομένους τους.
Σε ανακοίνωσή του το ΠΑΜΕ αναφέρει «με κάθε μέσο και τρόπο οι εργοδότες στα φασονατζίδικα του ιματισμού επιχειρούν να βάλουν κυριολεκτικά χέρι στις τσέπες των εργαζομένων, σε μέρος ή και σε ολόκληρο το ποσό των 800 ευρώ».
Στη συνέχεια η ανακοίνωση τονίζει πως «από την προσπάθεια να το «συμψηφίσουν» με χρωστούμενα δεδουλευμένα ή για τζάμπα δουλειά όταν θα ανοίξουν έως το εδώ και τώρα τα χρήματα στο χέρι.
Ακόμα και κάρτες ανάληψης και αριθμούς pin των εργαζομένων συγκέντρωνε εργοδότης για να τους δώσει τον κωδικό πρόσβασης ενώ Μ. Σάββατο προϊστάμενος βγήκε παγανιά από σπίτι σε σπίτι μεταναστών εργατών για να αποστάσει 400 ευρώ».






