Με το μήνυμα «Η Ελλάδα θα τα καταφέρει» και την φωτογραφία του Καθηγητή Λοιμωξιολογίας Σωτήρη Τσιόδρα, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας για τον αγώνα απέναντι στον κορωνοϊό.
«Γιατρέ σε ευχαριστούμε» γράφει χαρακτηριστικά έχοντας αναρτήσει γράφημα με την εξέλιξη της πανδημίας στις άλλες χώρες συγκριτικά με την Ελλάδα, όπου η χώρα μας έχει επιτύχει να περιορίσει δραστικά τη διασπορά του ιού.
Δείτε την ανάρτηση του






