Ο υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης σε πρόσφατες δηλώσεις του αναφέρθηκε στο πρόσφατο νομοσχέδιο της κυβέρνηση που πέρασε από την Βουλή για την Παιδεία και εξέφρασε την ανάγκη η Ελλάδα να ξεφύφει από την πολιτική στασιμότητα ώστε να προχωρήσει στο μέλλον.
Συγκεκριμένα μιλώντας στ ο «Κανάλι-1» ανέφερε χαρακτηριστικά τα εξής:
«Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι η ισχυρή πολιτική αδράνεια η οποία θέλει μία στασιμότητα στη χώρα. Μπορεί να εκφράζεται είτε σε μεγάλα κεφάλαια τα οποία απαιτούν ένα άμεσο εκσυγχρονισμό όπως είναι το κομμάτι της ανάπτυξης, των δομών της οικονομίας, η παιδεία, η εργασία και υπάρχει από την άλλη πλευρά μια αντίδραση σε οτιδήποτε μπορεί να είναι ριζικό και καινοτόμο. Φοβόμαστε πολύ να μπούμε σε μια λογική καινοτομίας, είμαστε αρκετά της συντηρητικής στάσης ότι ο διάβολος που γνωρίζουμε είναι καλύτερος από τον διάβολο που δεν γνωρίζουμε. Και αυτό μας οδηγεί αρκετές φορές σε πολύ στάσιμες πολιτικές. Αυτή η κυβέρνηση έχει επιλέξει έναν διαφορετικό δρόμο, παρά τα όσα έχουν συμβεί με την πανδημία η οποία ευλόγως δημιουργεί μία ανάσχεση σε αυτού του τύπου την μεταρρυθμιστική στάση. Έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε μεγάλες τομές και έχουν γίνει μεγάλα πράγματα και θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερα πράγματα, έχουμε όμως σε κάθε τι που κάνουμε μια πολιτική αδράνεια η οποία είναι δυστυχώς αρκετά σοβαρή. Σέβομαι επί της αρχής τη Δημοκρατία, αυτή υπηρετούμε όλοι, από την άλλη καλό είναι να έχουμε μερικές βασικές παραδοχές. Και δεν μπορεί να είναι άλλες από το πρέπει να πάει η χώρα μπροστά».






