«Το ποδήλατο αποτελεί ένα μέσο μετακίνησης το οποίο είναι φιλικό προς το περιβάλλον και συμβάλλει σε έναν πιο υγιεινό και ποιοτικό τρόπο ζωής»,αναφέρει ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης στο μήνυμα για τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου.
Ακόμα επισημαίνει ότι η ανάγκη ευαισθητοποίησης των τοπικών κοινωνιών σε θέματα που σχετίζονται με την ορθή χρήση του αποτελεί πρωταρχικό στόχο της Περιφέρειας. Για τον οποίο «εργαζόμαστε συστηματικά, προκειμένου να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις που θα συμβάλουν στη διάδοση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης, άθλησης και ψυχαγωγίας».






