Πολιτική

Γ. Βρούτσης: Tα ΚΕΠΑ στην υπηρεσία του πολίτη

Ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης σε δηλώσεις του ανέφερε ότι ξεκινά και πάλι η λειτουργία των ΚΕΠΑ και μέχρι τις 10 Ιουνίου θα έχουν εξεταστεί στο σύνολό τους τα 7.981 πρωτοεισακτέα περιστατικά πολιτών που δεν είχαν πρόσβαση σε κάποια από τα επιδόματα, βοηθήματα και πάσης φύσεως παροχές που συνδέονται με τη διάγνωση αναπηρίας, το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Ήδη από χθες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εξετάστηκαν συνολικά 352 περιπτώσεις, σε συνθήκες, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, που υπερκάλυπταν τα προβλεπόμενα από τον ΕΟΔΥ μέτρα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, με καθολική συμμετοχή του προβλεπόμενου Υγειονομικού και Διοικητικού Προσωπικού και με επάρκεια σε όλα τα αναγκαία υλικά (Μάσκες, Γάντια, Απολυμαντικά, υλικό εξεταστηρίων) για τη λειτουργία των επιτροπών σε πλήρως εξοπλισμένες εγκαταστάσεις με πρόβλεψη για την τήρηση των αποστάσεων και γενικά όλων των όρων προστασίας από την πανδημία.

Σε ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρεται ότι οι υγειονομικές επιτροπές θα εξετάζουν από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 8:00 έως τις 16:30 περιστατικά για τα οποία θα υπάρχει προηγούμενη ειδοποίηση των ενδιαφερομένων με τηλεφωνική κλήση ή sms στα οποία θα ενημερώνονται για την ακριβή ώρα εξέτασης τους.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER