Ποιος δήμος, στα δυτικά της Αθήνας, καταγγέλλεται από συνδικαλιστική οργάνωση ότι υποχρεώνει υπαλλήλους με 80% αναπηρία να εργάζονται, και μάλιστα στα γκισέ του δήμου, παρά την καραντίνα των ημερών;
Μάλιστα ονομάζεται και συγκεκριμένος αντιδήμαρχος που φέρεται να αμφισβητεί ότι οι εν λόγω εργαζόμενοι ανήκουν στις ευπαθής ομάδες…
Συμφωνεί άραγε και ο δήμαρχος;
Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Spy News της εφημερίδας Παρασκήνιο






