Εχτές το βράδυ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης δείπνησε σε ταβέρνα του Μεταξουργείου μαζί με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνη Σακελλαροπούλου.
Μαζί τους ήταν η σύζυγος του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι, και ο σύντροφος της ΠτΔ, Παύλος Κοτσώνης.







