Φαίνεται πως έχουν έρθει πολύ κοντά το τελευταίο διάστημα ο Ευάγγελος Βενιζέλος και η Άννα Διαμαντοπούλου.
Είναι χαρακτηριστικό πως το προηγούμενο βράδυ της ανακοίνωσης της απόφασης της Φώφης Γεννηματά συνέτρωγαν σε γνωστό εστιατόριο.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει εβδομαδιαία εφημερίδα.






