Λίγο πριν από την αναχώρηση της ομάδας για το Πήλιο για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας, διαπιστώθηκε και δεύτερο κρούσμα κορωνοϊού.
Όπως είναι φυσικό, αποκλείστηκε από την αποστολή και θα μπει σε καραντίνα, όπως προβλέπει το σχετικό πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ για τις ομάδες.
Υπενθυμίζεται ότι ο Μίροσλαβ Στοχ ήταν το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού που εντοπίστηκε στην ομάδα, με τον ίδιο τον Σλοβάκο άσο να το ανακοινώνει στα social media.






