Ο υπουργός υγείας Βασίλης Κικίλιας αύριο θα έχει διαδοχικές συναντήσεις με παράγοντες από τον κλάδο του φαρμάκου.
Πιο συγκεκριμένα θα συναντηθεί μετά τις 1 το μεσημέρι με τους επικεφαλής του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδας (ΣΦΕΕ), του Pharma Innovation Forum Greece (PIF) και της Πανελληνίας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ).
Τα θέματα που θα πέσουν στο τραπέζι είναι διάφορα ανοιχτά ζητήματα που έχει αφήσει η προηγούμενη κυβέρνηση καθώς επίσης το θέμα της εκκρεμούς τιμολόγησης των φαρμακευτικών σκευασμάτων για το 2019.






