Σύμφωνα με πληροφορίες ο ΠΑΟΚ έκλεισε τον ο Στέφαν Σβαμπ και ο ποδοσφαιριστής πρέπει να υπολογίζεται ως μέλος της ομάδας.
Ο 29χρονος χαφ από την Αυστρία είχε συνάντηση με τη Ραπίντ Βιέννης, δεν τα βρήκε στο θέμα της αύξησης του μισθού του και αποφάσισε να αποχωρήσει από τον σύλλογο μετά από μία εξαετία.
Οπως μεταδίδει η ιστοσελίδα «sport.oe24.at», ο Σβαμπ έχει βρει ήδη τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, ο οποίος θα είναι ο ΠΑΟΚ, και ο έμπειρος μέσος θα αγωνιστεί για πρώτη φορά εκτός Αυστρίας.






