Το Κολέγιο των επιτρόπων αποφάσισε την ενεργοποίηση των κεφαλαίων του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Έκτακτης Στήριξης για το μεταναστευτικό λόγω και της κρίσης του κορωνοϊού.
Το συνολικό ύψος του προτεινόμενου ποσού ανέρχεται σε 3 δις ευρώ και θα είναι διαθέσιμο μετά την υιοθέτηση της απόφασης από το Συμβούλιο των Υπουργών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Να σημειώσουμε ότι η χώρα μας ζήτησε από την Κομισιόν την ενεργοποίηση του Μηχανισμού. Μετά από οδηγίες του Κυριάκος Μητσοτάκη ο Αναπληρωτής Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Γιώργος Κουμουτσάκος, υπέβαλε αίτημα προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις 27 Μαρτίου για έκτακτη οικονομική ενίσχυση ύψους 190 εκ. ευρώ.






