Media

ΕΡΤ: Ανοίγει και πάλι η «Ραδιοτηλεόραση» και το στούντιο της Μουρούζη

Το Δ.Σ. της ΕΡΤ αποφάσισε να προχωρήσει σε επανέκδοση του περιοδικού της «Ραδιοτηλεόρασης».

Το περιοδικό θα εκδίδεται δωρεάν, όπως αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ στη συνεδρίασή του, της Πέμπτης 31 Αυγούστου.

Επιπλέον, αποφασίστηκε να ανοίξει το κλειστό κτήριο της Μουρούζη και να επαναλειτουργήσει το στούντιο που βρίσκεται εκεί.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER