Ένα κονδύλι πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ, που δαπανήθηκε τους τελευταίους 24 μήνες από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Εξωτερικών, «νομιμοποιεί» τροπολογία, η οποία κατατέθηκε προκειμένου να ψηφιστεί με το «κατεπείγον» νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής, αμέσως μετά την έγκριση του Προϋπολογισμού.
«Δαπάνες του Υπουργείου Εξωτερικών που πραγματοποιήθηκαν από 1/1/2017 έως και 11/12/2018 θεωρούνται σύννομες και δύναται να εκκαθαριστούν κατά παρέκκλιση των διατάξεων» νόμων σχετικών με την ανάρτηση στο Διαδίκτυο και στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων, σημειώνεται στην τροπολογία.
Στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας, που υπογράφουν ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, ο αναπληρωτής του Γιώργος Χουλιαράκης και ο υφυπουργός Εξωτερικών Μάρκος Μπόλαρης, γίνεται λόγος για «περίπου 550 χιλιάδες ευρώ», ενώ σημειώνεται πως η επίμαχη ρύθμιση «καθίσταται άκρως αναγκαία, καθώς λόγω αβλεψιών και άλλων γραφειοκρατικών προβλημάτων οι αναλήψεις ή και οι αναρτήσεις παραλείφθηκαν, είτε πραγματοποιήθηκαν σε χρόνο μεταγενέστερο της έκδοσης της απόφασης ανάληψης».
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος






