Τηλεφωνική επικοινωνία είχε με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμο ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας.
Ο κ. Τσίπρας ευχήθηκε στον Αρχιεπίσκοπο περαστικά και ταχεία ανάρρωση.
Να θυμίσουμε ότι ο Αρχιεπίσκοπος νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό αφού διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.






