Πολιτική

Ευ. Βενιζέλος: «Το ύφος της εξουσίας της κυβέρνησης είναι αντίστοιχο του ήθους της»

Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Πρωινή Καβάλας ο Ευάγγελος Βενιζέλος σχολίασε τα τεκταινόμενα των τελευταίων ημερών με τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη.
Ο κ. Βενιζέλος δήλωσε χαρακτηριστικά: «πίσω από τις «λεβεντιές», τις «μαγκιές» και την επίδειξη θράσους, υπάρχει φόβος». Ακόμα πρόσθεσε ότι για τον ίδιο δεν υπάρχει θέμα Πολάκη αλλά θέμα Τσίπρα και αυτό φαίνεται διότι «η κυβέρνηση ενθαρρύνει και υιοθετεί το στυλ αυτό. Το ύφος της εξουσίας είναι αντίστοιχο του ήθους της».

Σχετικά με το «άνοιγμα» του ΣΥΡΙΖΑ στους άλλους πολιτικούς χώρους ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ανέφερε:

«Ο ΣΥΡΙΖΑ μετακινήθηκε, ας πούμε, προς τα «κεντροαριστερά» συνεργαζόμενος αφενός μεν με τον κ. Καμμένο, αφετέρου δε με τα σκληρά δεξιά δίκτυα του βαθέως κράτους; Ή μήπως τώρα πήγε ξανά «αριστερά» στηριζόμενος στην κα Παπακώστα, την κα Κουντουρά και τους κυρίους Κουίκ, Κόκκαλη και Ζουράρη; Αυτά τα τέσσερα χρόνια της απαξίωσης των δημοκρατικών θεσμών και της δικαιοσύνης είναι χρόνια «προοδευτικά»;

Ή μήπως είναι «κεντροαριστερή» η πολιτική του υπερπλεονάσματος, της υπερφορολόγησης, των υπέρμετρων ασφαλιστικών επιβαρύνσεων και της σκόπιμης αποδιάρθρωσης της μεσαίας τάξης; Η δημοκρατική παράταξη, το ΠΑΣΟΚ, το Κίνημα Αλλαγής έχει κρατήσει την πιο υπεύθυνη, πατριωτική και προοδευτική στάση όλο αυτό το δύσκολο διάστημα από το 2010 έως σήμερα. Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αξιακά ανυπόστατος και πολιτικά υδαρής. Δεν πιστεύει σε τίποτα, δεν έχει κανένα φραγμό, προσλαμβάνει το σχήμα του δοχείου της εξουσίας. Και με την εκκλησία και με το «ουδετερόθρησκο» κράτος.

Ανεκτικότητα και απέναντι στον Ρουβίκωνα και απέναντι στη ΧΑ. Και με την κα Μέρκελ και εναντίον της. Και με τα πολιτικά αποκαΐδια της δεξιάς και με τα ρετάλια του παλιού ΠΑΣΟΚ. Όλα τα αλέθει ο μύλος που εμφανίστηκε ως αλευρόμυλος και καταλήγει ως μύλος του καφέ».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER