Μετά από την χθεσινή παραίτηση του Χαράλαμπου Καρίμαλη από την θέση του προέδρου του ΕΟΤ, έχουν φουντώσει οι φήμες ότι οργανισμός θα περάσει στην Άντζελα Γκερέκου.
Να σημειώσουμε ότι εάν αυτό ισχύσει δεν θα είναι η πρώτη φορά για την κ. Γκερέκου που θα αναλάβει θέματα Τουρισμού.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η θέση του προέδρου του ΕΟΤ θα αποκτήσει αρμοδιότητες -και εκτελεστικές-, καθώς αυτή τη στιγμή, είναι διακοσμητική, χωρίς καμία ουσιαστική αρμοδιότητα.






