Κορωνοϊός Κόσμος

Η Βρετανία επεκτείνει για ένα μήνα το πρόγραμμα για διαθεσιμότητα των εργαζομένων

Η Βρετανία επεκτείνει για ένα μήνα μέχρι το τέλος Ιουνίου, την εφαρμογή του προγράμματος για το καθεστώς της διαθεσιμότητας των εργαζομένων στις εταιρίες που έχουν πληγεί από το ξέσπασμα της ασθένειας του COVID-19, σύμφωνα με τον υπουργό των Οικονομικών Ρίσι Σουνάκ.

«Είναι η σωστή απόφαση για την επέκταση του προγράμματος της διαθεσιμότητας για ένα μήνα, μέχρι το τέλος Ιουνίου, για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση» δήλωσε ο Σουνάκ.

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER