Ένας 90χρονος έπεσε σήμερα στις 08:15, από μπαλκόνι 2ου ορόφου στην πλατεία Ναυαρίνου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο ο ηλικιωμένος είχε καταλήξει. Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι πρόκειται για αυτοκτονία.






