Κόσμος

Θετικός στον κορωνοϊό ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας

Θετικός στον κορωνοϊό ανιχνεύτηκε ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ.

Το Σάββατο γνωστοποιήθηκε ότι ο Μπόικο Μπορίσοφ τέθηκε αυτοβούλως σε απομόνωση καθώς ένας υφυπουργός, με τον οποίο είχε έρθει σε επαφή πριν από πέντε ημέρες, διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Ο Βούλγαρος πρωθυπουργός υποβλήθηκε σε τεστ, εχθές, το οποίο βγήκε αρνητικό, ωστόσο, μία ημέρα μετά διαγνώστηκε θετικός στον ιό.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER