Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για την Ελλάδα να χάσει τα κέρδη από τα ελληνικά ομόλογα τα οποία έχει στην διάθεσή της Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Ο λόγος είναι ο χαμηλός ρυθμός ιδιωτικοποιήσεων πάρα παρά την μεγάλη απόδοση στους δημοσιονομικούς στόχους.
Η Αθήνα σύμφωνα με την συμφωνία με τους πιστωτές της, περίπου 4,8 δισ ευρώ από τα κέρδη της ΕΚΤ και άλλων κεντρικών τραπεζών κρατών μελών της ευρωζώνης πρόκειται να επιστραφούν με εξαμηνιαίες δόσεις μέχρι τον Ιούνιο του 2022. Αλλά η επιστροφή αυτή έχει συνδεθεί με τις επιδόσεις της Ελλάδας και κατά το πόσο προχωρούν οι μεταρρυθμίσεις μετά την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια. Η αναμενόμενη δόση που κινδυνεύει να μην εκταμιευτεί αγγίζει τα 600 εκατ ευρώ.






