Αθλητικά

Καταγγελίες από τον ΠΑΟΚ ότι άνθρωποι του Ολυμπιακού μπήκαν στα αποδυτήρια των διαιτητών

Ο ΠΑΟΚ καταγγέλλει ότι άνθρωποι του Ολυμπιακού μπήκαν μέσα στα αποδυτήρια των διαιτητών.

Να υπενθυμίσουμε ότι πριν την έναρξη της αναμέτρησης επεισόδια σημειώθηκαν έξω από το γήπεδο με οπαδούς του Ολυμπιακού επιχείρησαν να πλησιάσουν παίχτες του ΠΑΟΚ.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER