Ο ΠΑΟΚ καταγγέλλει ότι άνθρωποι του Ολυμπιακού μπήκαν μέσα στα αποδυτήρια των διαιτητών.
Να υπενθυμίσουμε ότι πριν την έναρξη της αναμέτρησης επεισόδια σημειώθηκαν έξω από το γήπεδο με οπαδούς του Ολυμπιακού επιχείρησαν να πλησιάσουν παίχτες του ΠΑΟΚ.






