Ανακοινώθηκε και επίσημα η υποψηφιότητα του Διονύση Χατζηδάκη στο Νότιο Τομέα Αθηνών, μαζί με την Νέα Δημοκρατία.
Η ανακοίνωση της υποψηφιότητας του Δημάρχου Παλαιού Φαλήρου, έρχεται λίγη ώρα μετά την συνάντηση που είχε με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη, στο γραφείο του στην Πειραιώς.

«Η αναγνώριση και η αποδοχή σου είναι δεδομένη και το έργο σου ορατό και μετρήσιμο. Η συμμετοχή σου στο ψηφοδέλτιο ενισχύει σημαντικά την προσπάθεια του Κόμματος στον Νότιο Τομέα της Αθήνας καθώς ο κόσμος εκτιμά την 17χρονή επιτυχημένη και συνεπή αυτοδιοικητική σου πορεία», δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, απευθυνόμενος στον κ. Χατζηδάκη.
Από την πλευρά του, ο Διονύσης Χατζηδάκης αφού ευχαρίστησε τον Πρόεδρο της ΝΔ για την τιμητική πρόσκληση και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο του, αναφέρθηκε στην διαχρονική σχέση που έχουν οι δυο τους, ενώ τόνισε ότι «τα καλά λόγια του Προέδρου μου δίνουν ώθηση να συνεχίσω, με τόλμη και δύναμη για την επιτυχία της Νέας Δημοκρατίας στις ερχόμενες εθνικές εκλογές».






