Συγκέντρωση διαμαρτυρίες πραγματοποίησαν σύμφωνα με πληροφορίες αρνητές της μάσκας στο Σύνταγμα προκειμένου να διαμαρτυρηθούν κατά των μέτρων.
Η αστυνομία προχώρησε σε 14 προσαγωγές ατόμων που δεν φορούσαν μάσκες και είχαν συγκεντρωθεί για να πραγματοποιήσουν διαμαρτυρία στην πλατεία Συντάγματος.
Πρόκειται για οκτώ άνδρες και έξι γυναίκες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες και οι 14 προσήχθησαν στο ΑΤ Συντάγματος καθώς αρνήθηκαν να επιδείξουν τις ταυτότητές τους, ενώ τους επιβλήθηκε και το διοικητικό πρόστιμο των 300 ευρώ. Το κάλεσμα για τη συγκέντρωση των αρνητών της μάσκας είχε γίνει μέσω διαδικτύου.






