Έληξε ο συναγερμός που είχε σημάνει από το πρωί στο Σύνταγμα όταν μετά από εργασίες συνεργείου της ΕΥΔΑΠ εντοπίστηκε θαμμένο ένα αντικείμενο που παρέπεμπε στο σχήμα οβίδας.
Μετά από έλεγχο των αρχών διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν οβίδα αλλά εξάρτημα που χρησιμοποιεί η ΔΕΗ για να ενώσει υπόγεια καλώδια.






