Ένα τεχνικό πρόβλημα ήταν και ο λόγος που τηλεθεατές είδαν στη συχνότητα του ΣΚΑΪ μόνο μαύρο στην οθόνη.
Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν τις 6 το πρωί με αποτέλεσμα να μην βγει στην ώρα της η εκπομπή του Δημήτρη Οικονόμου και της Μαρίας Αναστασοπούλου, «Σήμερα».
Οι παρουσιαστές πάντως δεν έχασαν το χιούμορ τους και ανέβασαν φωτογραφία από το σκοτεινό στούντιο.






