Το πρόγραμμα του υπουργείου Εσωτερικών #AnimalSolidarity σημείωσε μεγάλη επιτυχία αφού κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 52 τόνους τροφής για τα αδέσποτα ζώα.
Οι τροφές συγκεντρώθηκαν μέσω της πρωτοβουλίας animalsolidarity.gov.gr του υπουργείου Εσωτερικών, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) και την Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής (ΠΕΔΑ).
Να σημειώσουμε ότι την πρωτοβουλία για την ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση της φροντίδας των αδέσποτων, εν μέσω πανδημίας, που ανακοίνωσαν ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος και ο υφυπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αγκάλιασαν μεγάλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον συγκεκριμένο κλάδο. Παράλληλα, με την πρωτοβουλία για τη συγκέντρωση δωρεών, το υπουργείο Εσωτερικών έχει προχωρήσει και στην επιχορήγηση των δήμων, συνολικού ύψους 1,4 εκατ. ευρώ, για την ευρύτερη δυνατή κάλυψη αναγκών σίτισης και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των αδέσποτων ζώων.
Η κατανομή των προσφορών που καταχωρίζονται στη διαδικτυακή πλατφόρμα https://animalsolidarity.gov.gr/ γίνεται είτε σε συγκεκριμένους δήμους -εάν αυτό επιθυμεί ο δωρητής- είτε σε δήμους της χώρας ανάλογα με τις ανάγκες τους. Μέχρι στιγμής, χάρη στις δωρεές που συγκεντρώθηκαν έχουν υποστηριχθεί περισσότεροι από 35 δήμοι σε όλη τη χώρα. Εκτός από τρόφιμα, στην πλατφόρμα συγκεντρώνονται φάρμακα, καθώς και προσφορές σε κτηνιατρικές υπηρεσίες. Περισσότεροι από 10 κτηνίατροι σε όλη την Ελλάδα δήλωσαν το «παρών» προκειμένου να προσφέρουν εθελοντικά τη βοήθειά τους σε ζώα που βρίσκονται σε ανάγκη.






