Η περαιτέρω καθυστέρηση της αξιολόγησης θα είναι το χειρότερο σενάριο για την Ελλάδα τόνισε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στις υποτιθέμενες εκλογές λέγοντας ότι «δεν φοβίζουν κανένα. Τον Τσίπρα φοβίζουν. Δεν είδα κανένα πανικό στο εξωτερικό και καμία ανησυχία για το ενδεχόμενο εκλογών».
Τον Ιούλιο τελειώνουν τα λεφτά οριστικά και «από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο θα είμαστε με την πλάτη στον τοίχο», είπε κατά τη διάρκεια του καθιερωμένου τραπεζιού στους διαπιστευμένους πολιτικούς συντάκτες για τις γιορτές
Σημείωσε επίσης ότι «και να κλείσει η αξιολόγηση στην οικονομία, δεν θα αλλάξει κάτι» επαναλαμβάνοντας πως «ασυγχώρητο θα είναι να πάμε μέχρι το καλοκαίρι με την πλάτη στον τοίχο και τα λεφτά να τελειώνουν».
Επιτέθηκε προσωπικά στον Πρωθυπουργό σημειώνοντας πως «πληρώσαμε μια φορά τις παλινωδίες του κ. Τσίπρα. Να τους κοροϊδεύεις όλους συνέχεια, δεν γίνεται. Η κοινωνία καταλαβαίνει ότι η βασική του πρόθεση είναι να παραμείνει στην εξουσία».
Σε ότι αφορά την αντίδραση του πρωθυπουργού μετά την τελευταία συνέντευξη του Γερμανού ΥΠΕΞ Βόλφανγκ Σόιμπλε, σημείωσε πως «καλό είναι, οι προσωπικές αναφορές να αποφεύγονται. Κι εγώ διαφωνώ με τον κ. Σόιμπλε, πχ για τα πρωτογενή πλεονάσματα, αλλά άλλο αυτό και άλλο οι προσωπικές αναφορές, τις οποίες μάλιστα προσπαθεί μετά να μαζέψει».
Κατηγόρησε τον κ. Τσίπρα ότι δεν έχει μεταρρυθμιστική αξιοπιστία. «Ο κ. Τσίπρας, με τις πράξεις του έχει δείξει, ότι ούτε καταλαβαίνει, ούτε μπορεί να κάνει μεταρρυθμίσεις. Σε επίπεδο μεταρρυθμιστικής αξιοπιστίας δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Το μόνο που κάνει είναι να τακτοποιεί συμβασιούχους και να διορίζει καινούργιους, με σκοπό τη μονιμοποίησή τους» είπε ακόμα.






