Ποιος δήμαρχος, προς τα βόρεια της Αθήνας, κατηγορεί εμμέσως πλην σαφώς κάποιους από την αντιπολίτευση ότι τις μέρες του Πάσχα μοίρασαν σε εργαζομένους τρόφιμα που ήταν ακατάλληλα για κατανάλωση;
Το χειρότερο όμως είναι ότι ο λόγος που τον οδήγησε στη δημοσιοποίηση της πιθανής «αστοχίας» ήταν ότι «δημιουργήθηκε η αίσθηση στους παραλήπτες ότι τα τρόφιμα προέρχονταν από το δήμο…».
Μην την πληρώσει άδικα…
Δημοσιεύθηκε στο ένθετο Spy News της εφημερίδας Παρασκήνιο






