Κοινωνία

Μπλάκ άουτ στο Σύνταγμα λόγω της κακοκαιρίας!

Διακοπή ρεύματος στην περιοχή γύρω από το Σύνταγμα σημειώθηκε λίγο πριν τις 5 το απόγευμα, εξαιτίας βλάβης σε γραμμή μέσης τάσης που αποδίδεται στην κακοκαιρία.

Τεχνικοί του ΔΕΔΔΗΕ επιχειρούν αυτή την ώρα τον εντοπισμό και την αποκατάσταση της βλάβης.

Επίσης, σήμερα, χωρίς ρεύμα έμειναν, κατά διαστήματα, περιοχές στη Μάνδρα καθώς και στη Ραφήνα και το Μάτι λόγω βλαβών στο δίκτυο ηλεκτροδότησης από την έντονη βροχόπτωση.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER