Εκλογές 2019 Περιφέρειες - Δήμοι

Νάσος Ηλιόπουλος: «Πρέπει να αναβαθμιστεί ο ρόλος των Κοινοτικών Συμβουλίων του Δήμου»

Στην τηλεοπτική εκπομπή «Δημοσκοπήσεις» με τον δημοσιογράφο Γιώργο Λαιμό, ο υποψήφιος για τον Δήμο της Αθήνας Νάσος Ηλιόπουλος μίλησε για όλους και για όλα.

Ο κ. Ηλιόπουλος ανέφερε πως λόγω του ότι γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Δήμο Αθήνας ξέρει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η πόλη και παράλληλα βλέπει και τις δυνατότητες που μπορούν να την καταστήσουν καλύτερη. Στην αρχή της συνέντευξης του δήλωσε πως να το να ηγηθεί της παράταξης «Ανοιχτή Πόλη» στις εκλογές είναι ιδιαίτερα τιμητικό.

Παράλληλα εξέφρασε την γνώμη πως οι περισσότεροι δήμαρχοι που περάσαν, χρησιμοποίησαν το δήμο για να μπορέσουν να κάνουν πέρασμα στην κεντρική πολιτική σκηνή και έτσι πολλές γειτονιές παραμελήθηκαν και άλλες εγκαταλείφθηκαν.

Στην συνέχεια αναφέρθηκε στις δυνατότητες που διαθέτει η Αθήνα λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Αθήνα είναι μια μικρή κυβέρνηση η οποία διαθέτει προϋπολογισμός 800 εκατ. ευρώ. Οι πόροι είναι τεράστιοι παρ’ όλα αυτά όμως το μεγαλύτερο πλεονέκτημά της είναι οι Άνθρωποι». Σαν παράδειγμα έδωσε το τεράστιο κτιριακό αποθεματικό το οποίο διαθέτει ο δήμος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μισθώσεις που θα του αποφέρουν έσοδα σε μακροχρόνια βάση.

Πιο μετά υπογράμμισε μερικές παρεμβάσεις οι οποίες πρέπει να πραγματοποιηθούν ώστε να να αναβαθμιστεί η ζωή των κατοίκων με κύρια αυτή του πράσινου που όπως είπε «είμαστε 4 φορές πιο κάτω από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat».

Σαν στόχο ο κ. Ηλιόπουλος έχει την αναβάθμιση των Κοινοτικών Συμβουλίων για τις αποφάσεις των έργων που πρέπει να γίνουν σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα και δήλωσε: «Ο Δήμος της Αθήνας αποτελείται από 7 μικρότερους «δήμους». Στόχος μας είναι να επιτευχθεί μια αποκέντρωση για να αναβαθμιστεί ο ρόλος των Κοινοτικών Συμβουλίων, έτσι ώστε να αποφασίζουν ποια έργα χρειάζονται πραγματικά και όχι ένα κεντρικό γραφείο».

Σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια εξέφρασε την άποψη ότι πρέπει να σπάσουν οι μικρές σκοτεινές γωνίες και άσκησε κριτική στην τωρινή διοίκηση λέγοντας πως: «Το 2018 δεν ξοδεύτηκε ούτε ένα ευρώ για την ηλεκτροφώτιση της πόλης». Ακόμα ανέφερε πως η διοίκηση του κ. Καμίνη αν και κατάφερε να εξυγιάνει τον Δήμο παρ’ όλα αυτά επέλεξε το τελευταίο διάστημα να λειτουργήσει κέντρο διοικητικά.

Στο θέμα των σκουπιδιών ο κ. Ηλιόπουλος ξεκαθάρισε την απόλυτη αντίθεσή του στην παράδοση της αποκομιδής σε εργολάβους λέγοντας πως: «Το σύστημα δοκιμάστηκε στην Ευρώπη και απέτυχε . Η λύση για την Αθήνα είναι η στροφή προς την ανακύκλωση και η τοπική χωροθέτηση προσιτών σημείων απόθεσης απορριμάτων».

Τέλος ο κ. Ηλιόπουλος εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο συγκλίσεων με άλλους υποψήφιους, οι οποίες όμως θα αναβαθμίζουν την ζωή των πολιτών. «Δεν είμαστε αρνητικοί σε μια σύγκλιση η οποία θα αναβαθμίζει την ζωή των πολιτών και της πόλης. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα συγκλίνουμε με την Χρυσή Αυγή, της οποίας η άνοδος πρέπει να προβληματίζει κάθε δημοκρατικό πολίτη».

Επιμέλεια: Αντώνης Χρυσουλάκης 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER