Κοινωνία

Νέα επίθεση κουκουλοφόρων στα Εξάρχεια

Ομάδα αντιεξουσιαστών επιτέθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης με βόμβες μολότοφ εναντίον διμοιρίας των ΜΑΤ, που βρισκόταν στη συμβολή της οδού Πατησίων με την Τοσίτσα.

Αμέσως μετά τα άτομα αυτά χάθηκαν στα στενά της περιοχής. Σημειώνεται ότι δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ενώ έγιναν και τέσσερις προσαγωγές.

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER