Κοινωνία Σε πρώτο πλάνο

«Ραντεβού στις κάλπες» έδωσαν οι αγρότες – Μπλόκα στη Βόρεια Ελλάδα

Μπλόκα

Αποφασισμένοι να μην το βάλουν κάτω και να συνεχίσουν να διεκδικούν λύσεις για τα δίκαια, όπως υποστηρίζουν, αιτήματά τους, εμφανίζονται οι αγρότες και κτηνοτρόφοι της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, μετά τη χτεσινοβραδινή τους συνάντηση με τα στελέχη της κυβέρνησης, την οποία χαρακτηρίζουν ανούσια ως προς τα αποτελέσματά της.

Είτε στήνοντας αγροτικά μπλόκα σε κομβικά σημεία της χώρας είτε προχωρώντας σε κινητοποιήσεις άλλης μορφής, επισημαίνουν ότι βρίσκονται στις επάλξεις όλον τον χρόνο, «διεκδικώντας τη βιωσιμότητα του πρωτογενούς τομέα», όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Δημητριακών και Κτηνοτροφικών Προϊόντων Καστοριάς, Δημήτρης Μόσχος.

Πρόσθεσε ότι «στη χθεσινή συνάντηση όχι μόνο δεν προέκυψε κάτι θετικό, αλλά η όλη συζήτηση ήταν ανούσια. Ακόμη και στο θέμα της μείωσης (της τιμής) του αγροτικού πετρελαίου, που οι ίδιοι προανήγγειλαν ότι το εξετάζουν και το προχωρούν, ακόμη και αυτό το πήραν πίσω. Υποτίθεται ότι αναγνωρίζουν το υψηλό κόστος παραγωγής, όπως και σειρά άλλων προβλημάτων μας, αλλά τελικά δεν δίνουν λύσεις σε τίποτα. Αυτό κατέστη σαφές στη χθεσινή μας συνάντηση, όπου η ανακρίβεια και η αοριστία ήταν πρωταγωνιστές εκ μέρους τους».

Ραντεβού στις κάλπες έδωσαν οι Σερραίοι αγρότες που κινητοποιούνται με την Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων, με τον πρόεδρο του Αδέσμευτου Αγροτικού Συλλόγου Βισαλτίας, Στέργιο Λίτο να επισημαίνει “η κοροϊδία δεν έχει πια όρια”.

Στο πλαίσιο αυτό, οι κινητοποιημένοι αγρότες και κτηνοτρόφοι των φετινών μπλόκων, θα πραγματοποιήσουν εντός της ημέρας γενικές συνελεύσεις, προκειμένου να ενημερωθούν όλοι και τελικά να ληφθούν οι αποφάσεις για το τι μέλλει γενέσθαι.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ οι κινητοποιημένοι αγρότες και κτηνοτρόφοι αναμένεται να αποχωρήσουν αύριο συντεταγμένα από τα μπλόκα, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για το επόμενο διάστημα. Όπως διαμηνύουν οι κινητοποιήσεις δεν θα σταματήσουν, αλλά θα συνεχιστούν με άλλη μορφή το επόμενο διάστημα.

Τα αγροτικά μπλόκα στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία είναι τα εξής:

*Στον κόμβο του Δερβενίου, επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Καβάλας
*Στα διόδια Μαλγάρων, επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Αθήνας
*Στον νομό Ημαθίας, στον κόμβο της Κουλούρας, επί της Εγνατίας οδού στο τμήμα Θεσσαλονίκης-Βέροιας
*Στον νομό Πέλλας, στον κόμβο Γυψοχωρίου
*Στον νομό Πιερίας, στη δημοτική οδό Εθνικού Σταδίου Κατερίνης
*Στο 67ο χιλιόμετρο Παλαιάς Εθνικής Οδού Κατερίνης -Θεσσαλονίκης
* Στην έξοδο από το Άργος Ορεστικό, επί της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκης- Κρυσταλλοπηγής

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER