Με μια σκληρή δήλωση του Νίκου Νικολόπουλου για την «αχαρακτήριστη» όπως την αποκαλεί, στάση 8 ευρωβουλευτών για την ελληνική φέτα.
Ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και Ανεξάρτητος Βουλευτής κατέθεσε μια ακόμη ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομίας και Αγροτικής Ανάπτυξης, υπογραμμίζοντας τις συνέπειες αυτής της αρνητικής εξέλιξης, που τορπιλίζει την αυθεντικότητα της Ελληνικής φέτας στην παγκόσμια αγορά.
«Με την ψήφο και 8 Ελλήνων, δυστυχώς, ευρωβουλευτών επικυρώθηκε η συμφωνία της Ε.Ε. με την CETA του Καναδά και η Ελλάδα έχασε το αναφαίρετο, μέχρι πρότινος, προνόμιο της Ελληνικότητας της φέτας»!
Συνάμα, ο Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής επισημαίνει τη ζημιά των Ελλήνων παραγωγών φέτας και όλου του συμπλέγματος των 400.000 οικογενειών που ζουν από την διακίνησή της και την εμπορία της.
Για το μείζον θέμα ο Αχαιός ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Δυστυχώς βρέθηκαν και 8 Έλληνες ευρωβουλευτές της Ν.Δ, του ΠΑΣΟΚ και του «Ποταμιού» που έκριναν σκόπιμο να… μπασταρδέψουν την αυθεντικότητα και τη μοναδικότητα της Ελληνικής φέτας. Εγείρεται τεράστιο ζήτημα για την στάση τους.
Υποτάχθηκαν σε γενικότερα συμφέροντα της Ε.Ε., που έχουν μνημονιακό χρώμα, αν και γνώριζαν ότι με αυτόν τον τρόπο υπονόμευαν την ισχύ της Ελληνικής φέτας στην παγκόσμια αγορά.
Δεν έχουμε δικαίωμα να σιωπούμε και να εγκαταλείψουμε τον αγώνα, γιατί σε διαφορετική περίπτωση, στο άμεσο μέλλον, θα χάσουμε την υπεροχή της μοναδικότητας κι άλλων Ελληνικών προϊόντων, όπως άλλωστε έχει συμβεί και με τις ελιές Καλαμών».
Ακολούθως, ο Νίκος Νικολόπουλος υπενθύμισε τους αγώνες που έχουν γίνει από την πλευρά του, σε κοινοβουλευτικό και δημοσιογραφικό επίπεδο, για να μην χαθεί η Ελληνικότητα της φέτας:
«Είχα κρούσει έγκαιρα των κώδωνα του κινδύνου, καταθέτοντας ερωτήσεις στη Βουλή το 2013, ωστόσο η Κυβέρνηση Σαμαρά αδράνησε, παρότι κάποιοι –λίγοι δυστυχώς- βουλευτές της Ν.Δ. κατέθεταν την ίδια με μένα αγωνία. Δυστυχώς και πολλοί βουλευτές από άλλα κόμματα έχουν εγκληματικά αδιαφορήσει…
Εξάλλου, πάμπολλες ήταν και οι δημοσιογραφικές μου παρεμβάσεις, όμως οι μνημονιακές Κυβερνήσεις κώφευαν προκλητικά. Αυτή είναι η τραγική αλήθεια, την οποία ξέρει πολύ καλά και ο συνάδελφός μου Γιώργος Κασαπίδης, που ενόχλησε πολλές φορές την Κυβέρνηση της Ν.Δ.
Αντιτάχθηκε κι αυτός στα μνημόνια, υπεραμύνθηκε της εκπλήρωσης του Τάματος του Έθνους, έδωσε μάχες για την Ελληνικότητα της φέτας και μοιραία οι δουλοπρεπείς των μνημονίων, μη αντέχοντας τις αλήθειες του και την ασυμβίβαστη στάση του, τον διέγραψαν»!






