Μια απίστευτη αποκάλυψη έκανε ο Νότης Μηταράκης! Όταν πήγε να εγκατασταθεί στο νέο γραφείο του στο υπουργείο Εργασίας, βρήκε έναν άδειο χώρο με… κατσαρίδες στο κτίριο της οδού Σταδίου.
Ο υφυπουργός Εργασίας, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είπε: «Βρήκα ένα άδειο γραφείο με δύο φωλιές κατσαρίδες. Κάναμε μια απολύμανση τώρα». «Το κτίριο γενικότερα έχει τέτοια προβλήματα», συμπλήρωσε ο κ. Μηταράκης.
Επίσης, ο υφυπουργός Εργασίας ανέφερε ότι το γραφείο του είχε αδειάσει, λόγω της προεκλογικής περιόδου. Όμως, όπως φαίνεται, την εγκατάσταση του κ. Μηταράκη, πρόλαβαν… οι κατσαρίδες!






