Κορωνοϊός Κόσμος

Νότια Κορέα: Δεν μεταδίδουν τον ιό ασθενείς που νόσησαν για 2η φορά

Σύμφωνα με ανακοίνωση των υγειονομικών αρχών της χώρας οι ασθενείς που νόσησαν 2η φορά από κορωνοϊό δεν τον μεταδώσουν τόσο εύκολα σε άλλους. Συγκεκριμένα η ανακάλυψη αυτή μένει μόνο να επαληθευθεί περαιτέρω εργαστηριακά, αναφέρει πως μετά την ανάρρωσή τους από την πρώτη περίοδο της ασθένειας φάνηκε πως είχαν πολύ πιο ασθενή μεταδοτικότητα της νόσου τη δεύτερη φορά.

Η χώρα ξεκίνησε να ερευνά το συγκεκριμένα θέμα απ’ όταν εμφανίστηκαν περισσότερες από 180 τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά σύμφωνα με τις αρχές της χώρας  κανένας από τους ασθενείς για δεύτερη φορά δεν βρέθηκε να έχει μεταδώσει τον ιό σε κάποιον άλλον.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER