Μετά από 4 διαδοχικές ήττες σε όλες τις διοργανώσεις, η ΑΕΚ επέστρεψε στα θετικά αποτελέσματα στη Θεσσαλονίκη με μια εξαιρετική εμφάνιση στο πρώτο ημίχρονο.
Μέχρι το 37′ η ΑΕΚ ήταν μπροστά 3-0, ενώ ένα τέρμα που δέχθηκε στην επανάληψη διαμόρφωσε το τελικό 3-1 επί του Άρη.






