Πολιτική

Οικονόμου: Αν τα πάμε καλά αυτό το τριήμερο θα είμαστε πιο κοντά στην άρση των μέτρων

Ο υφυπουργός προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου σε πρόσφατες δηλώσεις του ανέφερε ότι εάν η Ελλάδα τα πάει καλά και αυτό τριήμερο τότε θα είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στο να αρθούν τα μέτρα κυκλοφορίας για τον κορωνοϊό.

Συγκεκριμένα μιλώντας στον ΣΚΑΪ ανέφερε ότι το αστυνομικό προσωπικό θα ενεργήσει με ψυχραιμία αλλά και αποφασιστικότητα σε κάθε περίπτωση.

Στη συνέχεια ανέφερε ότι είναι ελάχιστοι εκείνοι που παρά τις εκκλήσεις, τις συστάσεις και τους περιορισμούς δεν υπακούν και θα αντιμετωπίσουν τις συνέπειες των πράξεών τους.
Σε περίπτωση συνάθροισης πιστών σε εκκλησίες θα υπάρξει παρέμβαση. Η πλειοψηφία ιερέων και πολιτών, όμως, δείχνει να συμμορφώνεται, όπως επεσήμανε ο υφυπουργός, προσθέτοντας ότι είναι σε συνεννόηση με τους ιερείς.

Παράλληλα έκανε έκκληση προς τους πολίτες να τηρήσουν τα μέτρα. «Να σεβαστούμε την ιερότητα των ημερών και τη δύσκολη θέση των ιερέων», ανάφερε χαρακτηριστικά.

Τέλος έκανε λόγο για αλληλοσεβασμό, κυρίως στις πολυκατοικίες, να μην δημιουργήσουν οι κάτοικοι προβλήματα στην ομαλή κοινωνική συμβίωση. Σημαντικός είναι ο έλεγχος των άσκοπων μετακινήσεων, τόνισε, καθώς αυτό θα συμβάλει στην πιο γρήγορη άρση των μέτρων. «Αν τα πάμε καλά αυτό το τριήμερο θα παίξει σημαντικό ρόλο για να βρεθούμε ένα βήμα πιο κοντά στην άρση των μέτρων».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER