Τα κόμματα της Αριστεράς που αποκηρύσσουν τον… κακό καπιταλισμό προκρίνοντας τον… καλό κομμουνισμό, είχαν ανέκαθεν έναν δικό τους τρόπο να περιγράφουν το απόλυτο τίποτα με θεωρητικά και ανόητα λεκτικά σχήματα. Οι εταίροι μας τραβάνε τα μαλλιά τους και εμείς απορούμε σχετικά με το τι κάνουν εδώ και 3 χρόνια οι σημερινοί κυβερνώντες σε ζητήματα όπως αυτά της ανάπτυξης. Ακόμη και ένα μαθητής της Γ΄ Λυκείου μέσω του μαθήματος των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας θα κατέθετε στους εταίρους ένα συνεκτικό και αξιόπιστο σχέδιο ανάπτυξης της χώρας! Δυστυχώς όμως έχουμε να κάνουμε με ιδεοληπτικούς τύπους. Ειλικρινά, πώς μπορεί να αισθάνεται αυτός που ενέκρινε αυτήν την ανοησία υπό την ονομασία «Ολιστικό Σχέδιο Ανάπτυξης» καθώς και οι συντάκτες του; Δεν αντιλαμβάνονται ότι οι δικές τους ιδεοληψίες εκθέτουν τη χώρα. Δεν κατάλαβαν τίποτα από τις αναφορές του διεθνούς τύπου οι οποίες ανέφεραν ότι το χαρτί είναι πιο ακριβό σε σχέση με το περιεχόμενο;
του Λουκά Γεωργιάδη
Διαβάστε περισσότερα στο toxrima.gr




