Οι ποδηλάτες ξεκίνησαν από το Δημαρχείο Παπάγου-Χολαργού, πέρασαν από τα 14 δημαρχεία της Βόρειας Αττικής και έφθασαν στο υπουργείο Περιβάλλοντος, όπου τους υποδέχθηκε ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης.
Μαζί τους ήταν και ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, ο οποίος έδειξε πως είναι σε «φόρμα».

«Το ποδήλατο αποτελεί τον πιο υγιή και με μηδενικούς ρύπους εναλλακτικό τρόπο μετακινήσεων. Προτεραιότητά μας είναι η ενεργοποίηση των πολιτών και η ενημέρωση της κοινής γνώμης για ζητήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια αλλά και την ποιότητά της ζωής μας» ανέφερε ο κ. Πατούλης σε ανάρτηση που έκανε στο Facebook για την εκδήλωση.
Ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας με τους ποδηλάτες σημείωσε πως είναι εξαιρετικά θετικό ότι το ποδήλατο μπαίνει δυναμικά στη ζωή μας, ακόμα περισσότερο στις πόλεις. Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας υπογράμμισε ότι το προσεχές διάστημα, το υπουργείο θα παρουσιάσει ένα πλαίσιο μέτρων για τη διεύρυνση των ποδηλατοδρόμων σε όλη τη χώρα.







