Παρασκηνιακά Περιφέρειες - Δήμοι

Ορθοπεταλιές-μήνυμα του Πατούλη! (ΦΩΤΟ)

Οι ποδηλάτες ξεκίνησαν από το Δημαρχείο Παπάγου-Χολαργού, πέρασαν από τα 14 δημαρχεία της Βόρειας Αττικής και έφθασαν στο υπουργείο Περιβάλλοντος, όπου τους υποδέχθηκε ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης.

Μαζί τους ήταν και ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, ο οποίος έδειξε πως είναι σε «φόρμα».

«Το ποδήλατο αποτελεί τον πιο υγιή και με μηδενικούς ρύπους εναλλακτικό τρόπο μετακινήσεων. Προτεραιότητά μας είναι η ενεργοποίηση των πολιτών και η ενημέρωση της κοινής γνώμης για ζητήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια αλλά και την ποιότητά της ζωής μας» ανέφερε ο κ. Πατούλης σε ανάρτηση που έκανε στο Facebook για την εκδήλωση.


Ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας με τους ποδηλάτες σημείωσε πως είναι εξαιρετικά θετικό ότι το ποδήλατο μπαίνει δυναμικά στη ζωή μας, ακόμα περισσότερο στις πόλεις. Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας υπογράμμισε ότι το προσεχές διάστημα, το υπουργείο θα παρουσιάσει ένα πλαίσιο μέτρων για τη διεύρυνση των ποδηλατοδρόμων σε όλη τη χώρα.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER