Παρασκηνιακά

Ο γιος του Κυριάκου και της Μαρέβας Μητσοτάκη έγινε 20 – Πως του ευχήθηκαν

Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης έγινε 20 και οι γονείς του, Κυριάκος και Μαρέβα έσπευσαν να του ευχηθούν με διαφορετικές αναρτήσεις στα social media. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο instagram έγραψε «πέρασαν ήδη 20 χρόνια», ενώ η μητέρα του τον χαρακτήρισε «αγάπη της ζωής μου».

Η ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη

#happy birthday αγόρι μου! Πέρασαν ήδη 20 χρόνια!!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kyriakos Mitsotakis (@kyriakos_) στις

Η ανάρτηση της Μαρέβα Μητσοτάκη.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER