Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών Πάνο Σκουρλέτη, το 2017 θα είναι έτος ανάπτυξης.
«Η συζήτηση στο Eurogroup χθες έχει ένα μεγάλο θετικό πρόσημο. Πρέπει όμως να περιμένουμε και την ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης, για να πέσουν χρήματα μέσω της ποσοτικής χαλάρωσης. Το 2017 θα είναι έτος ανάπτυξης και έτσι θα καταλάβει ο κόσμος ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα» δήλωσε, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Αυτό δεν σημαίνει, πρόσθεσε, πως «τα πράγματα δεν παύουν να είναι δύσκολα», υπογράμμισε πως «ως δεδομένο πρέπει να έχουμε την επίτευξη των στόχων για το 2017 και το 2018» και συμπλήρωσε ότι «από κει και πέρα είναι η δυναμική της οικονομίας που θα διαμορφωθεί το 2017 για τα πλεονάσματα».






