Πέρυσι τον Οκτώβριο ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε μια συνάντηση με την πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ Φώφη Γεννηματά για την εκλογή του επόμενου Προέδρου της Δημοκρατίας. Στη μεταξύ τους συνάντηση είχε γίνει ο εξής διάλογος:
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ξέρω ότι η άποψή σας είναι να αποσυνδέεται η εκλογή ΠτΔ από τις πρόωρες εκλογές.
Φώφη Γεννηματά: Ναι έχουμε κάνει αυτή την πρόταση από το 2016. Αλλά να μην φτάσουμε στο άλλο άκρο, να εκλέγεται μονοκομματικός πρόεδρος με 151 ψήφους.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Αυτό δεν είναι μόνο θέμα διαδικασίας, αλλά και προσώπου.
Φώφη Γεννηματά: Σκέφτεσαι κάτι; Εχεις κάποιον στο μυαλό σου;
Κυριάκος Μητσοτάκης: Οχι, τα Χριστούγεννα θα ξεκλέψω ένα διήμερο να πάω στο βουνό, εκεί παίρνω τις σημαντικές αποφάσεις.
Έτσι λοιπόν ο πρωθυπουργός το είπε και το έκανε και πάει στο βουνό. Συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό πριν λίγη ώρα ο κ. Μητσοτάκης μεταβαίνει για τα Χριστούγεννα στο Μέτσοβο. Άλλωστε σήμερα φαίνεται να είπε στους δημοσιογράφους «Το είχα πει πως θα πάω βουνό και έτσι θα κάνω».






