Κοινωνία

Παράτησε τα τέσσερα παιδιά της στο γραφείο του εισαγγελέα!

Σοκ προκαλεί η πράξη μίας μητέρας τεσσάρων ανήλικων παιδιών, ηλικίας από 9 ετών το μεγαλύτερο έως και 10 μηνών το μικρότερο, η οποία προσήλθε στο δικαστικό μέγαρο Καλαμάτας και εγκατέλειψε τα παιδιά της, έξω από το γραφείο του εισαγγελέα, λέγοντας ότι δεν μπορεί να τα μεγαλώσει.

Άμεσα κλήθηκε ασθενοφόρο και τα μικρά παιδιά διακομίσθηκαν στην παιδιατρική κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας με εντολή εισαγγελέα.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER